About Me

My Photo
wan ekyn
kuala terengganu, terengganu, Malaysia
waktu untuk di coretkan rasa hati, maka muncullah lembaran ini..
View my complete profile

Friday, June 25, 2010

the making of the chicky!!

Antara background yang dihasilkan bagi melengkapkan shot story the chicky,cerita pendek ini sebenarnya hanyalah ringkasan cerita semata-mata,tiada kaitan yang hidup dan juga mati..Ia mengesahkan seekor anak ayam yang berangan ingin terbang,namun angan2 nya hanyalah sekadar angan2 apabila ianya sedar dari lamunan..Nak siap kan sinopsis crita ni mengambil mase dekat 2minggu jugak la..


ha..yang ni plak, over view dari atas..mase si anak ayam tengah berangan la konon..tengah khayal duk terbang..background ni overal bob lolipop la yang lukis...aku just tuch up je...haha bahagian tambah menambah ni memang keje aku la..


kat atas ni plak mase si chicky tengah patuk cacing lam lubang..nyamm..nyamm..sampai merakah lubang tu..yang ni plak scene leader aku yang kene buat


yang ni antara karacter2 yang ade dalam shot story the chicky..(worm,chicky,mak die,helang & pemburu) xleh ramai2 nanti xmuat screen plak..


time nih,si shicky baru je kene langgar di kapal terbang,nasib la xmampus..sipi2 je..sampai berpeluh tu..


ni la turn around si chicky debab ni..xlyah wat lebih2 macam ni sudah le..hehe


Ini la budak2 yang bertungkus lumus menyiapkan short story the chicky nih..ermm...masing2 ade tanggung jawab masing2..yang tengah2 tudung merah tu la leader aku..ali (pakai spek) pereka cerite,background (bob&aku) katacter design ali & da gengs..

Ha...sape2 berminat nk tengok crite nih datang le umah aku..xpayah la nk pegi panggung..bazir duit je,sesuai untuk kanak2 4tahun ke atas smpai la orang tue2 yang masih ade hati lagi nk tengok crite2 mcm nih..


sweet memory at epic.

0 comments:

Post a Comment